Reklamace zboží, požadavek na opravu

Pro reklamaci zboží nebo odeslání požadavku na opravu používejte následující formulář. Požadavky zaslané tímto způsobem řešíme přednostně, nejpozději do 24 hodin1). Ve vlastním zájmu uveďte prosím platný telefonický, nejlépe mobilní kontakt, aby Vám pracovník servisu mohl v případě potřeby zavolat.
Opravu lze také objednat e-mailem servis@edaruma.cz nebo osobně na adrese Klánovická 485/43, 198 00 Praha 9 - Hloubětín.

Pokud se váš dotaz/požadavek týká dostupnosti ovladačů pro produkty OKI, jsou ke stažení na této stránce. Pokud na uvedeném odkazu požadovaný ovladač nenaleznete, kontaktujte přímo oficiální zastoupení OKI pomocí kontaktního formuláře zde.

Reklamace či oprava zařízení nebo spotřebního materiálu OKI
*  (tiskárna, multifunkce...)
 (toner, válec, belt, fuser...)
*  (např.: B 431, MC 363...)
*  (S/N zařízení)
 (P/N)
 (S/N)
*
 (max. 10,0 MB)
*
*
*
*
*
(číslo po vyplnění ve vlastním zájmu zkontrolujte, upřednostňujeme mobilní kontakt)
*


(V případě nejasností jsou vám nápomocny následující odkazy: Jak poznáte originální spotřební materiál OKI?, On-line ověření, že jde o originální spotřební materiál OKI)

Zaškrtnutím políčka dáváte správci osobních údajů „DARUMA systems, s.r.o.“ (IČ 61054968) svůj svobodný souhlas s uchováním a zpracováním výše uvedených osobních údajů po dobu nezbytně nutnou k vyřešení Vašeho požadavku. Svůj souhlas můžete použitím tohoto formuláře kdykoli odvolat.

Pozn.: hvězdičkou (*) označené položky jsou povinné!

1) v pracovních dnech

nahoru